Selasa, 14 Jun 2011

Setelah Sekian Lame

Alhamdulillah...hidup lagi hari ini...14 hb Jun 2011...dah 2 minggu lebih hidup ku di KL...masih ader 2 bulan 2 minggu..untuk ku merane..mengantuk..dan menghadap ape saje yang bakal berlaku dalam upcoming time nih...keseronokan mungkin ade..jike... mase2 yang merane nih dilalui bersame dengan orng2 tersayang...tpi harapan mungkin tggl harapan...harapan x mungkin akan tercapai...yup...2 hari seminggu bole juge aku bertemu dengan buah2 hati ku..tetapi..buah hatiku yang lagi satu..nun jauh di kampung...hai...bile lah die nk datang kl nih..dalam hati tersarat rindu yang mengunung...untuk nye..Alhamdulillah..3 hari yang lepas..dapat bertemu dengan Ayahanda dan Bonda tersayang...Sanggup datang...lepas ank manjenye nih 2 minggu x dapat balik kampung..hik2..commitment towrds the keje...chewah...huhuh...tpi kan..keje kat KL nih seronok jugak..company2 yang aku pegi pun semue menarik...amat menarik..lagi2...company emas nih...seronok tgk emas2 bertimbun dalam loker2 secret dorng nih...kekadang berangan jugak aku...kalaulah aku dapat memiliki emas2 tuh...wah...kaye tak terhingga... company Herba Cine???wah...sangat memeningkan kepale...the smells is what the rock is cooking..hahaha..pening..document2 pun bau herbs...lagi satu...menarik...Company supply watch and jewellery..haish..klau sambil2 buat keje tuh..ade orng nk bg free gucci ker...tisso ker...CK ke. swatch ke..masyuk gak..tpi...intip punye intip..none of ur biznes..staff pun x dapat free..huhuh..berangan sajolah...anyways..conclusion nye...seme tuh company cine...maju dorng..bile lagi melayu nk maju yer...aih...tgk care cine bekerje...macm xder makne rehat...respect atas kerajinan dorng...mahu aku menjadi serajin mereke...skang..aku nk rajin macm dorang...chaiyok2 amalina!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan